Wednesday, June 28, 2006

Reliquiari

Ahir vaig anar a sopar a can Pakito, i mentre encentàvem aquest rosat fresquet-fresquet Faustino, collita 2005, em va mostrar els trossos de carota que havia pogut agafar el fosquet de Sant Joan, a l'olla des Pla, i tot ensenyant-me una esquerda, molt segur d'ell mateix, em va dir: idò, aquest trosset és de sa carota den Min Morena!!! I em va seguir mostrant trossets i esquerdes d'altres anys, els quals té, amb pulcritud d'inventari, numerats i datats, com si fos el resultat d'una excavació arqueològica. Vaig quedar aturdit per l'empresa duita a terme. I em va demanar, quan envestíem aqueixa sarsuela de rap a la marinera: què t'ha semblat es meu reliquiari??? I és que Sant Joan, diguin el que diguin, és una religió pagana. No te fot,,,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home