Thursday, June 15, 2006

20060614

Son Esparver. El fill del veïnat, després d'escola, es passa el temps rematant la jugada: tambó i fabiol, i fibla que fa fort, a la recerca de la tonada santjoanera. Sent xisclar els abellarols que capaltard tornen als nius que han foradat a les dunes. Qualsevol excusa és factible per encendre un poema inacabat. T'agrada de llegir i rellegir Gabriel Ferrater. Insuperable. Aquest és el teu criteri que també m'he fet meu.

Tot allò que em vas dir,
jo ho hauria d'haver sabut,
però, no em veia amb cor
d'esfondrar l'anècdota.
Tot allò que em vas dir,
tenia prou motius
per amollar les bengales
d'aqueixa inversemblança
gairebé categòrica.
Tot allò que em vas dir
fou la nòmina més eròtica:
una llosca al cendrer
i un perfum lleuger,,,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home